www.gashtogozare2.loxblog.com







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





سلام به دوستای گل ومهربونم .من همه تلاشم رو میکنم واسه رضایت شما.البته این سومین وبلاگمه

ای مرغ سحرعشق زپروانه آموز
که آن سوخته را جان شدوآواز نیامد  




نظرات شما عزیزان:

مهگامه
ساعت14:25---25 بهمن 1390
من از طرف خودم روز عشق رو به همه جوونای عاشق تبریک میگم. امیدوارم توی دلها یا عشق واقعی باشه یا هیچ! و هیچ دلی با دروغ ادعای عاشقی نکنه!!!!


نظر سنجی گذاشتم دوستای خوبم... خوشحال میشم شرکت کنین!!!


ایرج
ساعت4:24---24 بهمن 1390
شادباش بخاطر وبلاگ بسیار زیبا و متنوع تون - شادکامی براتون ارزو دارم - ایرج

marjan shayeste
ساعت1:45---13 بهمن 1390


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[+] نوشته شده توسط marjan shayeste در | |